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AdMob의 Interstitial Ads에 대한 번역입니다. 항상 말씀드리지만, 발번역이므로, 이상한 점은 바로 댓글 달아 주세요.





Interstitials

Banners are small ads that when touched typically take the user to some form of full-screen in-app browsing experience.
배너들은 일반적으로 작은 광고를 클릭할 때 앱 전체화면의 인앱을 둘러보게 하는 경험을 하게 합니다.


Interstitials, on the other hand, immediately present rich HTML5 experiences or "web apps" at natural app transition points such as launch, video pre-roll or game level load. Web apps are in-app browsing experiences with a simple close button rather than any navigation bar—the content provides its own internal navigation scheme.
반면, 삽입광고들은 즉시 rich(풍부한 표현이 가능한) HTML5 경험하거나, 예(오른쪽에 그림)와 같이 앱으로 전환점이 되는 웹앱, 비디오 자동재생 또는 게임 수준의 로드 등을 경험하게 합니다. 웹앱들은 광고주가 설정한 삽입광고 탐색 계획에 따른, 인앱 브라우징 경험과 간단한 닫기 버튼, 제공된 내용 입니다.


The richer, more immersive nature of these ads makes them more expensive and subject to impression constraints.
richer, 제한된 주제와 더 비싼 광고를 만드는 특성을 가지고 있습니다. (한마디로 수익성이 좋다는 이야기 인듯 )

 Interstitial ads are supported in the iOS and Android SDKs.
삽입 광고는 iOS와 Android SDKs 에서 지원됩니다.





iOS
Android

InterstitialAd

The richer, more heavyweight nature of InterstitialAd is reflected by its definition not as a View but rather an Object requiring more distinct instantiation, load and display steps.

richer, 더 중압감 있는 삽입 광고는 뷰 만큼 명확히자 않지만, 로드되고 표시되는 단계에서 더 분명한 대상을 반영합니다.


Usage is nevertheless very similar to AdView:
그럼에도 불구하고, 사용법은 AdView와 매우 비슷 합니다. :

  • Import com.google.ads.*
  • Declare the instance
  • Create it, specifying an AdMob Publisher ID distinct from any used for banners

Once again, the easiest place to do this is somewhere in your app’s Activity.
반복하지만(앞에 Banner2에서 언급한 것을 의미함), 앱의 Activity가 이것(위의 코드)을 실행하기 가장 좋은 곳이다.

import com.google.ads.*;

public class BannerExample extends Activity implements AdListener {

 
private InterstitialAd interstitial;

 
@Override
 
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
   
super.onCreate(savedInstanceState);
    setContentView
(R.layout.main);

   
// Create the interstitial (삽입 광고를 생성합니다.)
    interstitial
= new InterstitialAd(this, MY_INTERSTITIAL_UNIT_ID);

   
// Create ad request (요구 객체를 생성합니다.)
   
AdRequest adRequest = new AdRequest();

   
// Begin loading your interstitial (요구 객체를 로드합니다.)
    interstitial
.loadAd(adRequest);

   
// Set Ad Listener to use the callbacks below (콜백 리스너를 설치합니다.)
    interstitial
.setAdListener(this);
 
}

 
@Override
 
public void onReceiveAd(Ad ad) {
   
Log.d("OK", "Received ad");
   
if (ad == interstitial) {
      interstitial
.show();
   
}
 
}
}

Here we implement AdListener and immediately show the interstitial upon callbacks to onReceiveAd(). See the Intermediate guide for further details on usingAdListener. Alternatively, you can hold onto the interstitial until you're ready to display it, checking with isReady().
이 곳에 우리는 AdListener와 삽입광고의 콜백으로 즉시 보여질 onReceiveAd()를 구성해야 합니다. 더 자세히 AdListener()를 사용하기 위해 Intermediate Guide를 보세요. 그렇지 않으면, 당신이 isReady()체크로 준비가 될때까지 보여지는 것을 잡아 둘수 있습니다.

Once shown, the interstitial takes over the screen until the user dismisses it, at which point control returns to your app.
삽입광고는 사용자가 취소할때까지 화면에 있고, 한지점 컨트롤로 앱으로 돌아가는 것이 한번 표시되는 것이다.

Note: The timeout for an interstitial ad request is five seconds. This timeout pertains to the socket connection with the server, and has no relations to the display duration of the interstitial ad.
참고 : 삽입광고 요청 타임아웃은 5초다. 이 타임아웃은 소켓과 서버의 연결이고, 삽입광고가 표시되는 것과 관련은 없다.

Download the example project.
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Posted by 창업자닉군
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