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Designing Your App’s Store, iOS In-App Purchase Programming Guide 번역

창업자닉군 2013. 9. 19. 09:47

IntroductionDesigning Your App’s StoreDisplaying Your App’s Store UIRequesting Payment
Delivering ProductsProviding Purchased ContentWorking with SubscriptionsPreparing for App Review

본 페이지는 iOS In-App Purchase Programming Guide 문서의 Designing Your App’s Store 부분을 번역해 놓은 페이지 입니다. 발 번역이라 이상한 부분이 있을 수 있습니다. 발견즉시 댓글을 달아 주세요.




Designing Your App’s Store
귀하의 응용 프로그램의 저장소를 설계

The first step in designing your app’s store is to determine which types of product you need to use to build the user experience you designed for in your app. Aproduct is something you want to sell in your app’s store. You create and configure products in iTunes Connect, and your app interacts with products using theSKProduct and SKProductsRequest classes.
귀하의 응용 프로그램의 저장소를 설계하는 첫 번째 단계는 당신이 당신의 응용 프로그램에 맞게 설계된 사용자 경험을 구축하기 위해 사용해야하는 제품의 어떤 종류를 결정하는 것입니다. aproduct에는 당신이 당신의 응용 프로그램의 가게에서 판매 할 무언가이다. 당신이 만들고 iTunes에서 제품을 구성 연결을하고 응용 theSKProduct 및 SKProductsRequest 클래스를 사용하는 제품과 상호 작용합니다.

Understanding What You Can Sell Using In-App Purchase
당신은 앱내 구매를 사용하여 판매 할 수있는 무엇 이해

You can use In-App Purchase to sell content, app functionality, and services:
당신은 콘텐츠, 응용 프로그램 기능 및 서비스를 판매 구매 - 응용 프로그램에서 사용할 수 있습니다 :

  • Content. Deliver digital content or assets, such as magazines, photos, and artwork. Content can also be used by the app itself—for example, additional characters and levels in a game, filters in a camera app, and stationery in a word processor.
    콘텐츠입니다. 같은 잡지, 사진, 아트 워크 같은 디지털 콘텐츠 또는 자산을 제공합니다. 내용은 또한 응용 프로그램에서 사용할 수있는 자체 - 예를 들어, 추가 캐릭터와 게임, 카메라 응용 프로그램에서 필터 및 워드 프로세서에서 편지지 수준.

  • App functionality. Unlock behavior, and expand features you’ve already delivered. For example, a free game that offers multiplayer mode as an in-app purchase and a free weather app that lets users make a one-time purchase to remove ads.
    응용 프로그램 기능을 제공합니다. 동작의 잠금을 해제하고 ​​이미 제공 한 기능을 확장합니다. 예를 들어, 응용 프로그램 내 구입 및 사용자가 광고를 제거하는 일회성 구매를 할 수있는 무료 날씨 앱으로 멀티 플레이어 모드를 제공하는 무료 게임.

  • Services. Have users pay for one-time services such as voice transcription, and for ongoing services such as access to a collection of data.
    서비스를 제공합니다. 사용자는 이러한 음성 녹음 등의 일회성 서비스 비용을 지불해야하고, 이러한 데이터의 컬렉션에 대한 액세스와 같은 지속적인 서비스를 위해.

You can’t use In-App Purchase to sell real-world goods and services or unsuitable content:
당신은 실제 상품과 서비스 또는 부적합한 콘텐츠를 판매하는 구매 - 응용 프로그램에서 사용할 수 없습니다

  • Real-world goods and services. You must deliver a digital good or service within your application when using In-App Purchase. Use a different payment mechanism to let your users buy real-world goods and services in your app, such as a credit card or payment service.
    실제 상품과 서비스를 제공합니다. 구매 - 응용 프로그램에서 사용할 때 응용 프로그램 내에서 디지털 재화 나 서비스를 제공해야합니다. 사용자가 이러한 신용 카드 결제 서비스와 같은 응용 프로그램에서 실제 상품과 서비스를 구매하도록 다른 지불 메커니즘을 사용합니다.

  • Unsuitable content. Do not use In-App Purchase to sell content that the App Review Guidelines do not allow, for example, pornography, hate speech, or defamation.
    부적절한 내용. 앱 리뷰 가이드 라인을 허용하지 않는 내용을 판매 구매 - 응용 프로그램에서 사용하지 않는, 예를 들어, 포르노​​, 음성 또는 명예 훼손 싫어.

For detailed information about what you can offer using In-App Purchase, see your license agreement and the App Review Guidelines. Reviewing the guidelines carefully before you start coding helps you avoid delays and rejection during the review process. If the guidelines don’t address your case in sufficient detail, you can ask the App Review team specific questions using the online contact form.
당신이 구입 - 응용 프로그램에서 사용을 제공 할 수있는 작업에 대한 자세한 내용은 사용권 계약과 앱 심사 지침을 참조하십시오. 당신이 코딩을 시작하기 전에 신중하게 지침을 검토하면 심사 과정에서 지연 및 거부를 방지하는 데 도움이됩니다.지침이 충분 세부 사건을 해결하지 않으면, 당신은 온라인 문의 양식을 사용하여 응용 프로그램 검토 팀 특정 질문을 할 수 있습니다.

After you know what products you want to sell in your app and you determine that In-App Purchase is the appropriate way to sell those products, you need to create the products in iTunes Connect.
당신은 당신의 애플 리케이션에서 판매하고 앱내 구매는 해당 제품을 판매하는 적절한 방법이 있음을 결정하기 위해 원하는 제품을 알고 나면, 당신은 아이튠즈 커넥트에있는 제품을 만들어야합니다.

Creating Products in iTunes Connect
아이튠즈에서 만드는 제품 연결

Before you can start testing code, you need to configure products for your app to interact with. You can configure products in iTunes Connect at any time. As you develop your app, expect to configure a few test products early on, and come back later to configure additional products as your app’s design develops.
당신이 테스트 코드를 시작하기 전에, 당신은 상호 작용하는 응용을위한 제품을 구성해야합니다. 언제든지 접속 iTunes에서 제품을 구성 할 수 있습니다. 당신이 응용 프로그램을 개발할 때, 초기에 몇 가지 테스트 제품을 구성 할 것으로 예상하고, 앱의 디자인 개발과 같은 추가 제품을 구성하기 위해 나중에 돌아와.

Products are reviewed when you submit your app as part of the app review process. Before users can buy a product, it must be approved by the reviewer and you must mark it as “cleared for sale” in iTunes Connect.
당신은 응용 프로그램 검토 프로세스의 일부로 응용 프로그램을 제출할 때 제품 리뷰입니다. 사용자가 제품을 구입하기 전에, 그것은 검토 승인을 받아야하고 당신이 그것을 같은 아이튠즈에서 "판매 취소"연결 표시해야합니다.

A typical timeline for a new app might look as follows:
다음과 같이 새 응용 프로그램을위한 일반적인 타임 라인 보일 수 있습니다 :

  1. Create products in iTunes Connect.
    연결 iTunes에서 제품을 만들 수 있습니다.

  2. Write code that uses those products in test environment.
    테스트 환경에서 이러한 제품을 사용하는 코드를 작성합니다.

  3. Refine your app design, and go back into iTunes Connect to create additional products or adjust the existing products.
    앱 디자인 수정, 추가 제품을 만들거나 기존 제품을 조정하는 연결 iTunes로 돌아갑니다.

  4. Continue iterating, refining, and testing, both your app’s code and the products.
    앱의 코드와 제품 모두, 정제 및 테스트, 반복 계속합니다.

  5. Submit the app and products for review.
    검토 응용 프로그램 및 제품을 제출합니다.

For details about configuring products in iTunes Connect, see “In-App Purchase” in iTunes Connect Developer Guide.
연결 iTunes에서 제품을 구성하는 방법에 대한 자세한 내용은 개발자 가이드를 연결 아이튠즈에서 "앱내 구매"를 참조하십시오.

Types of Product
제품의 종류

Product types let you use In-App Purchase in several different situations, by letting the products behave in different ways that are appropriate for specific use cases. In iTunes Connect, you select one of the following product types:
제품 유형은 제품이 특정 사용 사례에 적합한 다른 방식으로 동작시키는 것으로, 여러 가지 상황에서 인 - 앱 구매를 사용하자. 연결 아이튠즈에서는 다음 제품의 유형 중 하나를 선택 :

  • Consumable products. Items that get used up over the course of running your app. Examples include minutes for a Voice over IP app and one-time services such as voice transcription.
    소모품 제품. 앱을 실행하는 과정을 통해 최대 익숙해 항목이 없습니다. 예를 들면 IP 응용 프로그램과 같은 음성 녹음 등의 일회성 서비스를 통해 음성 (분)이 (가) 있습니다.

  • Non-consumable products. Items that remain available to the user indefinitely on all of the user’s devices. They are made available to all of the user’s devices. Examples include content, such as books and game levels, and additional app functionality.
    비 소모품 제품.사용자의 모든 장치에 무기한 사용자가 사용 가능한 상태로 유지 항목이 없습니다. 그들은 사용자의 모든 장치에 사용할 수 있습니다. 예로는 책과 게임 레벨 등의 내용 및 추가 응용 프로그램 기능을 이용하실 수 있습니다.

  • Auto-renewable subscriptions. Episodic content. Like non-consumable products, auto-renewable subscriptions remain available to the user indefinitely on all of the user’s devices. Unlike non-consumable products, auto-renewable subscriptions have an expiration date. You deliver new content regularly, and users get access to content published during the time period that their subscription is active. When an auto-renewable subscription is about to expire, the system automatically renews it on the user’s behalf.
    자동 갱신 구독. 에피소드 내용. 비 소모품 제품과 마찬가지로, 자동 갱신 구독은 사용자의 모든 장치에 무기한 사용자가 사용 가능한 상태로 남아있게됩니다. 비 소모품 제품과는 달리, 자동 갱신 구독 만료 날짜가 있습니다. 당신은 정기적으로 새로운 콘텐츠를 제공하고, 사용자는 가입이 활성 상태인지 확인 기간 동안 게시 된 콘텐츠에 액세스 할 수 있습니다.자동 재생 구독이 만료 될 때 시스템이 자동으로 사용자의 대신에 그것을 갱신합니다.

  • Non-renewable subscriptions. Subscriptions that don’t involve delivering episodic content. Examples include access to a database of historic photos or a collection of flight maps. It is your app’s responsibility to make the subscription available on all of the user’s devices and to let users restore the purchase. This product type is often used when your users already have an account on your server, which you can use to identify them when restoring content. Expiration and the duration of the subscription are also left to your app (or your server) to implement and enforce.
    비 재생 구독. 에피소드 내용을 전달 포함되지 않습니다 구독. 예 역사적인 사진의 데이터베이스에 액세스 혹은 단기지도의 컬렉션을 포함합니다. 그것은 사용자의 모든 장치에서 구독이 가능하게하고 사용자가 구입을 복원하도록 앱의 책임입니다. 사용자가 이미 콘텐츠를 복원 할 때 그들을 식별하는 데 사용할 수있는 서버에 계정을 가지고 때이 제품의 유형은 종종 사용됩니다. 만료 및 구독 기간도 구현하고 적용하기 위해 응용 프로그램 (또는 서버)에 남아 있습니다.

  • Free subscriptions. A way to put free subscription content in Newsstand. After a user signs up for a free subscription, the content is available on all devices associated with the user’s Apple ID. Free subscriptions do not expire and can be offered only in Newsstand-enabled apps.
    무료 구독. 신문 가판대에서 무료 구독 콘텐츠를 넣어하는 방법입니다.사용자가 무료 구독까지 서명 한 내용은 사용자의 애플 ID와 관련된 모든 장치에서 사용할 수 있습니다. 무료 구독은 만료되지 않습니다 만 가판대 지원 응용 프로그램에 제공 할 수 있습니다.

Differences Between Product Types
제품 유형 간의 차이점

Each product type is designed for a particular use case. The behavior of different products differs in certain ways, as shown in Table 1-1. For example, consumable products get used up and subscriptions expire, so the store lets the user buy the products of these types multiple times.
각 제품 유형은 특정 사용 케이스를 위해 설계되었습니다. 표 1-1에서와 같이 다른 제품의 동작은 특정 방법으로 다릅니다. 예를 들어, 그래서 저장소가 사용자가 이러한 유형의 여러 시대의 제품을 구입 할 수 있습니다, ​​소모품 제품은 최대 익숙해 및 구독 만료됩니다.

Table 1-1  Comparison of product types

Product type

Consumable

Non-consumable

Auto-renewable

Non-renewing

Free Subscription

Users can buy

Multiple times

Once

Multiple times

Multiple times

Once

Synced across devices

Not synced

By the system

By the system

By your app

By the system

Restored

Not restored

By the system

By the system

By your app

By the system

Appears in the receipt

Once

Always

Always

Once

Always

Products that expire or get used up—consumable products, auto-renewable subscriptions, and non-renewing subscriptions—can be purchased multiple times to get the consumable item again or extend the subscription. Non-consumable products and free subscriptions unlock content that remains available to the user indefinitely, so these can only be purchased once.
제품 만료되거나 최대 소비 제품, 자동 재생 구독, 비 갱신 구독 - 수 다시 소모품을 얻거나 구독을 연장하기 위해 여러 번 구입 익숙해합니다. 비 소모품 제품 무료 구독 무기한 사용자가 사용 가능한 상태로 유지 콘텐츠의 잠금을 해제, 그래서 이들은 한 번만 구입하실 수 있습니다.

Products that do not get used up are made available across all of the user’s devices. These products are also restored so users can continue to access their purchased content even after erasing a device or buying a new device. Consumable products by their nature are not meant to be synced or restored. Users understand that, for example, buying ten more bubbles on their iPhone does not also give them ten bubbles on their iPad.
까지 사용하지 않는 제품은 사용자의 모든 장치에 걸쳐 사용할 수 있습니다. 사용자는 심지어 장치를 지우거나 새로운 장치를 구입 한 후 구매 한 콘텐츠에 계속 액세스 할 수 있도록이 제품은 또한 복원됩니다. 자신의 특성상 소모품 제품은 동기화하거나 복원 할 의미가 없습니다. 예를 들어, 사용자가 자신의 아이폰에 열 더 많은 거품을 구입하는 것이 아니라 그들에게 그들의 iPad에서 열 거품을주지 않는 것으로 알고 있습니다.

Store Kit handles the syncing and restoring process for auto-renewable and free subscriptions, and for non-consumable products. Your app is responsible for syncing and restoring non-renewable subscriptions.
스토어 키트는 동기화 및 자동 재생 무료 구독 프로세스를 복원, 비 소모품 제품을 처리합니다. 귀하의 응용 프로그램이 아닌 재생 구독을 동기화하고 복원 할 책임이 있습니다.

Non-renewing subscriptions differ from auto-renewable subscriptions in a few key ways which give your app the flexibility to implement the correct behavior for your needs:
비 갱신 구독은 응용 프로그램 요구 사항에 대한 올바른 동작을 구현할 수있는 유연성을 제공합니다 몇 가지 주요 방법으로 자동 갱신 구독 다릅니다

  • Your app is responsible for calculating the time period that the subscription is active, and determining what content needs to be made available to the user.
    귀하의 응용 프로그램은 가입이 활성 상태인지 시간을 계산하고, 콘텐츠가 사용자에게 제공해야하는지 결정하기위한 책임이 있습니다.

  • Your app is responsible for detecting that a subscription is approaching its expiration date and prompting the user to renew the subscription by purchasing the product again.
    귀하의 응용 프로그램은 구독 만료 날짜를 접근하고 사용자가 제품을 다시 구입하여 구독을 갱신하라는 것을 감지 할 책임이 있습니다.

  • Your app is responsible for making subscriptions available across all the user’s devices after they are purchased. For example, most subscriptions are provided by a server; your server would need some mechanism to identify users and associate subscription purchases with the user who purchased them.
    귀하의 응용 프로그램은 구입 후 사용자의 모든 장치에 걸쳐 구독 사용할 수 있도록 할 책임이 있습니다. 예를 들어, 대부분의 가입은 서버에 의해 제공되는, 당신의 서버를 구입 한 사용자와 사용자와 연관 구독 구매를 확인하기 위해 몇 가지 메커니즘이 필요합니다.